Bio 2.0 hulladék-adminisztrációs szoftver

bullet

Rövid leírás

bullet

Főbb jellemzők

bullet

Referenciák

bullet

Előzmények

bullet

Részletes kézikönyv

bullet

Felhasználói tapasztalat

bullet

Support

bullet

Árak

bullet

Bio 2.0 limited

bullet

Demo

A support szolgáltatás a következőket tartalmazza

 

a)

Kiterjesztett garancia. Az üzemszerű vagy rendeltetésszerű használat során felmerült, a szállításkor érvényes specifikációtól eltérő hibák díjmentes javítása a szerződés teljes időtartamában.  
 

b)

Jogszabály és rendelet változások követése. A felhasználó által figyelemmel kísért, és változás esetén szolgáltatóval ismertetett jogszabály- és rendelet változásokat 30 napon belül szolgáltató beépíti a programba, és felhasználó részére átadja.  
 

c)

A szoftver verzión belüli módosítások ingyenes átvezetése. Amennyiben a programban módosítás, kiegészítés történik, mely nem jár fő verziószám módosítással, akkor a módosítást felhasználó ingyen megkapja  
 

d)

Telefonos szolgáltatás. Munkanapokon 8-16 óráig szolgáltató telefonon megkereshető és a felhasználó bármilyen programmal kapcsolatban felmerülő kérdésére szóban vagy írásban választ ad.  
 

e)

Program és/vagy adatbázis hiba ingyenes elhárítása 16 munkaórán belül. A szerződésben meghatározott hiba bejelentést követően 16 munkaórán belül szolgáltató elkezdi, és lehetőség szerint minél előbb elhárítja a hiba okát.  
 

f)

Adatbázis sérülés esetén díjtalan adat-visszaállítás. A hiba bejelentést követően 16 munkaórán belül szolgáltató elkezdi, és lehetőség szerint minél előbb visszaállítja a sérült adatbázist.  
 

g)

Kezelési hibák esetén szükség szerinti helyszíni segítségnyújtás. Amennyiben a program használója a felhasználói kézikönyv tanulmányozása, valamint a telefonos Hot-Line szolgálat igénybe vétele után sem tudja a programot rendeltetésszerűen kezelni, szolgáltató segítséget nyújt a kezelési problémák elhárítása végett.  
 

h)

Új dolgozók ingyenes oktatása. Új dolgozók belépése esetén, igény szerint, szolgáltató 45 perc időtartamban ismerteti a program használatát, kezelésének ismérveit.  
 

 

A support szolgáltatás keretében a szükségessé váló szolgáltatásokat a szolgáltató elsősorban elektronikus kommunikációs eszközök (telefon, e-mail, Internet) és a Posta igénybevételével nyújtja. Amennyiben kiszállás válik szükségessé (az eddigi tapasztalatok alapján szinte minden probléma megoldódott a fenti módok valamelyikén), a kiszállások költségeit felhasználónak meg kell térítenie.

 

Support szerződés esetén fizetendő nettó kedvezményes díjak 2005-ben:

bullet

A kiszállási díj: 100Ft/km

bullet

Munkadíj, ha nem szükséges a kiszállás: ingyenes

bullet

Munkadíj kiszállás esetén: 8 000Ft/óra

bullet

Fejlesztés díja: kis volumen esetén ingyenes,
egyébként 15 000Ft/nap


A fejlesztés eredményét minden supportal rendelkező megkapja.

       Kezdő oldal

Írjon nekünk! e-mail címünk: bioszoft@bioszoft.hu;

Telefon: Pécs: 72 - 222-876; 20-512-2518 Jászberény: 57-412-325;

Levélcím: 7625 Pécs, Antónia utca 14